Naam:
Foto’s:
892
Video’s:

Over ons

Wij zijn Raymon en Nathalie, wij zijn 22 jaar oud en net afgestudeerd. Wij hebben elkaar leren kennen tijdens ons bijbaantje bij de Albert Heijn. Apart hebben we al een aantal mooie reizen gemaakt, maar nu kriebelt het ook om samen op avontuur te gaan!

Over onze reis

Met dit blog nemen wij jullie mee op onze zeven maanden durende wereldreis. We zijn ongeveer een jaar geleden begonnen met het plannen van onze reis. Hoog bovenaan onze lijst staan Australië en Nieuw-Zeeland, inclusief een vlucht in de A380. Een stop in Dubai is daarmee gebruikelijk en zeker niet vervelend. Na Dubai vliegen wij door naar de Filipijnen, waar we (hopelijk) net het tyfoonseizoen missen. In de Filipijnen zullen wij ons duikbrevet halen, zodat we daar de rest van onze reis van kunnen genieten. Vervolgens staan eerst Nieuw-Zeeland en dan Australië op de planning. Deze landen zullen wij in een camper-van verkennen! Midden maart zullen wij doorvliegen naar Zuid-Amerika, waar we de landen: Bolivia, Peru, Ecuador, Colombia en tot slot Brazilië (Rio de Janeiro) zullen bezoeken. Als er nog wat geld over is, staan ook de Galapagos-eilanden op onze lijst, dus voel je vrij te doneren in de maanden april en mei! ;)

Wij zullen jullie vooral niet teveel vervelen met lange lappen tekst, want juist de foto's zeggen meer duizend woorden! :)

Bezochte landen

Wij hebben 14 landen (6%) bezocht:

Argentinië, Australië, Bolivia, Brazilië, Canada, Chili, Colombia, Ecuador, Filipijnen, Nederland, Nieuw-Zeeland, Peru, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten.