Afscheidsfeestje! - 28 oktober 2017

29 oktober 2017

Op zaterdag 28 oktober hebben wij ons afscheidsfeestje gegeven en wat was het gezellig! Dit betekent wel dat het nu niet lang meer duurt voordat we op wereldreis gaan! Hoe spannend is dat?!

Voorbereidingen

In maart hebben wij ons wereldticket geboekt bij Kilroy, toen was het definitief, wij gaan op wereldreis! De afgelopen maanden hebben wij ontzettend veel voorbereid, gepland, ingelezen en daarnaast ook heel veel en hard gewerkt. Aanstaande woensdag is het dan zover, onze laatste werkdag!

Afscheidsfeestje

Gisteren hebben we een super leuk afscheidsfeestje gehad met onze lieve familie en vrienden. Het thema was 'reis om de wereld' en iedereen had z'n gekste outfit uit de kast getrokken! Ook hebben wij een heel lief en mooi vriendenboekje gekregen, waarin iedereen een bladzijde heeft geschreven. Zo kunnen wij deze zeven maanden niemand vergeten! ;)

IMG_3924    DSC00197_preview (1)

DSC00196_preview    DSC00159_preview

DSC00131_preview    DSC00100_preview

IMG_3984    IMG_4013

Afscheid nemen

Deze week volgen nog een aantal leuke afscheidsetentjes en zondag zullen wij dan echt vertrekken! Op naar zeven maanden reizen, genieten, avonturen beleven en hopelijk heel bruin worden!!!

Enkele reistips uit het vriendenboekje:

• Ga niet te snel, anders mis je teveel.
  • Raak Raymon niet kwijt.
  • Niet te bruin worden, dat is lullig voor ons.
  • Slaap voldoende.
  • Krijg geen diarree.
  • In iedere kroeg samen een shot tequila nemen. ;)
  • GENIET!

1. Amber:
    29 oktober 2017
    Het komt nu heel dichtbij en ik ga jullie volgen! Heel veel plezier ❤️❤️
  2. Carly:
    31 oktober 2017
    Blog er straks maar flink op los! Wij kijken uit naar jullie avonturen 😘
  3. Jacqueline Riechelman:
    4 november 2017
    Nathalie en Raymond heel veel plezier de komende 7 maanden. Geniet er beide van. Groetjes de Riechelmannentjes en vrouwtjes